key word stuffing), ale również przydatność tego tekstu dla czytelnika. Pozycjonowanie i optymalizacja tekstów pisanych dla czytelników w sieci weszła na inny poziom. Styl pisania, prawidłowość gramatyczna i informacyjna stała się jednakowo znacząca jak frazy umieszczane w opisie. A dodatkowo zbyt duża ilość słów głównych w jednym artykule mogła doprowadzić do sytuacji odwrotnej i miejsce witryny w rankingu wyszukiwania spadało. Unikalność tekstów a SEO Co więcej, wyszukiwarki promują teksty, które są popularne pośród czytelników. Im więcej znajduje się odniesień do tekstu, czy to w postaci linków czy opinii klientów, teksty są bardziej wartościowe dla bootów. Wyszukiwarki nie tolerują kopiowania i plagiatu. Za takie praktyki, strona internetowa może zostać umieszczona na szarym końcu w rankingu wyszukiwania. Ceniona jest oryginalna, jedyna w swoim stylu i interesująca treść. Tworzone opisy towarów powinny być nowe. Teksty powinny być sformatowane, tak by były łatwe do czytania. Dopasowana długość artykułów, niepowtarzalność słownictwa w nich zawartego pomaga wypozycjonować stronę na wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania algorytmu google. Strony muszą zawierać unikalne znaczniki, nagłówki i tytuły w odpowiednich formatach także pomoże dostać wyższe miejsce w wynikach. Systematyczna kontrola SEO Tekst nie wystarczy napisać raz. Marketing pozycjonowania zaleca, aby teksty w witrynach były regularnie odświeżane i uzupełniane. Systematyczna kontrola własnych stron umożliwi wyprzedzić konkurencję i zadbać o klientów. Taką kontrolę tekstów na stronach i ciągłe ulepszanie nazywane jest audytem pod kątem optymalizacji SEO i może zostać zlecone specjalistycznej firmie zewnętrznej.
Więcej: stron pozycjonowanie